O firmie
ECOGIQ
Kiedy pandemia zatrzymała świat i zwróciła uwagę na kwestie środowiskowe
– w przestrzeni biznesowej pojawiła się firma ECOGIQ.
Powstała jako odpowiedź na potrzebę poszukiwania rozwiązań w obszarze zrównoważonego rozwoju!
Od tego czasu w ramach działalności firmy realizowane były szkolenia, warsztaty, festyny, prelekcje,
artykuły branżowe, audyty ESG, audyty GOZ, audyty gospodarowania odpadami, polityki Green Office,
raporty Zrównoważonego Rozwoju, strategie ESG i jeszcze więcej szkoleń i warsztatów!
kto ZA TYM STOI?
Założycielka i CEO firmy szkoleniowo-doradczej Ecogiq oraz marki osobistej Green Officer. Przez wiele lat związana z branżą hotelarską, gdzie wdrażała zasady zrównoważonego rozwoju. Pomysłodawczyni inicjatyw takich jak Hotelowy Tydzień Ziemi oraz CSRwHOTELU.pl – Katalog Dobrych Praktyk, promujących ekologiczne podejście w sektorze hospitality. Autorka licznych artykułów branżowych
Prowadzi aktywne warsztaty w obszarze zrównoważonego rozwoju – dotyczące ESG, GOZ, zmian klimatu, Zero Waste, neutralności klimatycznej, śladu cyfrowego, ryzyk klimatycznych i zielonej komunikacji. Jest moderatorką Mozaiki Klimatycznej. Wykłada na uczelniach wyższych.
Doradza organizacjom we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań operacyjnych i technologicznych. Przeprowadza audyty GOZ, przygotowuje raporty zrównoważonego rozwoju, tworzy strategie ESG i polityki green office. Współpracuje zarówno z biznesem, jak i instytucjami publicznymi.
Działa jako ambasadorka Europejskiego Paktu Klimatycznego, jest ekspertką społeczności Climate Leadership (UNEP/GRID Warszawa) i uczestniczką Partnerstwa dla Klimatu (m.st. Warszawa) oraz The Climate Reality Project
Wykonawczyni kampanii #TargówekBezSmogu.
Absolwentka studiów podyplomowych „CSR. Cele Zrównoważonego Rozwoju w strategii firmy” na Akademii Leona Koźmińskiego oraz programu Ellen MacArthur Foundation.
Optymistka
Co mówią o mnie klienci
Organizacje
W przestrzeni społecznej funkcjonuje wiele inicjatyw, które działają na rzecz naszej planety i dobrostanu jej wszystkich mieszkańców. Może któreś z nich będzie świetnym uzupełnieniem działań CSR w Twojej organizacji?